
סקירה: Build Assets Online – האם זו הדרך לבנות אימפריית דרופשיפינג או עוד תרגיל מבריק של שיווק?
מייק בוסקה נראה כאילו הוא צילם את הווידאו שלו לפני מיליון שנה, אי שם בעידן הדינוזאורים. מישהו יכול לקנות לו מצלמת רשת חדשה?
ובכלל, האם פספסנו מכירת חצר של ה-Grateful Dead?
מייק ואחיו ג'ו מנסים להרוויח כסף באינטרנט מאז 2014. הם עברו דרך כל שיטת הכנסה צדדית אפשרית: Amazon FBA, הוצאה לאור של קינדל, בלוגים נישתיים, השקעה בנדל"ן.
רוב הניסיונות הסתיימו בכישלון צורם, אבל לא כולם.
לטענתם, הם הצליחו להכניס מעל 30 מיליון דולר ממכירות דרופשיפינג, למרות שהם נראים כמו שני חבר'ה שעלו על אוטובוס ציבורי בדרך לטאקו בל – מייק בשביל Burrito וג'ו בשביל Crunchwrap Supreme

אז מה מציעים האחים בוסקה?
לאחים יש תוכנית אימון לדרופשיפינג עם הבטחה נועזת:
אם לא תגיעו לרווחיות על ההוצאה הראשונית של 1,000 דולר, הם יחזירו לכם את ההפרש.
איך הם יכולים להרשות לעצמם כזו הצעה?
מייק מסביר שהם יעבדו איתכם ישירות כך שתשיגו שלוש תוצאות מרכזיות:
- תבחרו נישה ודומיין רווחיים.
- תבנו אתר שיגרום לספקים איכותיים לעבוד איתכם.
- להריץ פרסומות בגוגל שמביאות קונים שמוציאים הרבה כסף.
בדרופשיפינג עם מוצרים זולים, אפילו פרסומות זה לא משתלם.
גם בדרופשיפינג יוקרתי, מייק וג'ו נאבקו לגרום לפרסומות בפייסבוק לעבוד. הם ניסו שוב ושוב קהלים חדשים, שינו קריאייטיבים וכמו כולנו, סבלו מחסימת חשבונות.
אבל כשעברו לפרסם בגוגל? פתאום הכול התייצב.
המעבר לפרסומות בגוגל
פתאום הם יצרו נכסים דיגיטליים יציבים שאפשר לבנות עליהם.
לא רק שהאתרים מייצרים הכנסה חודשית, אלא שהם גם נכסים שניתן למכור בהמשך הדרך.
האחים מכרו אלפי מוצרים שונים בעשרות חנויות Shopify, וכבר מאות תלמידים נרשמו לתוכנית האימון שלהם.
מבחן התוצאה
הנה כמה דוגמאות:
- גריינג'ר מכר מוצרים ב-135,000 דולר ביום אחד.
- זאק מכר את החנות שלו בשווי של שש ספרות.
- הארלי עשה מעל 20,000 דולר רווח בשלושת החודשים הראשונים שלו.
- ואן הגיע ל-1.3 מיליון דולר במכירות, ועובד פחות מארבע שעות בשבוע.
- מאט הפך השקעה של 50 דולר במודעות ל-5,203.80 דולר במכירות.
כמה זה עולה?
האחים גובים 5,000 דולר לתוכנית האימון האישית שלהם.
הם בטוחים שתחזירו את ההשקעה בזכות שיטת הפרסום שלהם, שהם קוראים לה – HIT Google Ads Funneling System.
HIT הוא קיצור של High Intent Traffic.
במילים אחרות, אתם מפרסמים לאנשים שמחפשים בגוגל בדיוק את מה שאתם מוכרים, למשל "מקלחת עמידה עם סילון". ואחרי שהם לוחצים על המודעה הקטנה שלכם בגוגל, הם מגיעים לדף שמוכר בדיוק ״מקלחת עם סילונים״. הגיוני שזה עובד יותר טוב מאיזה קמפיין בפייסבוק או באינסטגרם שמטרגט ספריי וקצף, נכון?
ותזכרו שחוץ ממקלחות ישנם עוד מיליוני מוצרים אחרים שאפשר למכור בהרבה כסף.
וגוגל אפילו אומר לכם כמה חיפושים חודשיים יש על כל ביטוי חיפוש כזה.


מחשבות נוספות
העקרון של התכנית שלהם נראה מבטיח, אבל הכול תלוי במציאת ספקים אמינים שיסכימו לעבוד איתכם.
וזה לא תמיד פשוט כמו שזה נשמע.

שאלות נפוצות
ש: מה אומרים ב Reddit על האחים בוסקה?
תשובה: איכשהו הם נמנעו מביקורת רצינית, ממש כמו נאו במטריקס.
ש: ומה אומרים ב Trustpilot?
תשובה: רק ביקורת אחת של חמישה כוכבים מלפני שלוש שנים שמהללת את "האתר המעולה שלהם".
ש: איזה נכסים דיגיטליים נוספים קיימים?
תשובה: דפים ברשתות חברתיות, בלוגים, אתרי לידים, ערוצי YouTube, פודקאסטים – וזו רק תחילת הרשימה.
ש: אז מה אתה אישית הכי ממליץ לי לעשות?
תשובה: אה, חמוד מצידך לשאול. אני אלביש אותך כמו גור כלבים חמוד ואלטף אותך על הברכיים שלי. תראה את הסרטון הזה, ותגלה בעצמך.